Around The World
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Around The World

Got a secret! Can you keep it? Swear this one you'll save.Better lock it, in your pocket taking this one to the grave. If I show you then I know you won't tell what I said 'cause two can keep a secret If one of them is dead.

You are not connected. Please login or register

Kratka istorija "Around the World" foruma.

Go down  Message [Page 1 of 1]

*Amadeus*

*Amadeus*
Admin

"Around the world" forum nastao je 21.06.2010. godine. Kreiran je od strane trenutnih administratora The world is mine* i *Amadeus*.
Around hte World je besplatan forum za sve koji žele dobru zabavu, a usput da saznaju dosta zanimljivih činjenica. Naš forum nije tematski određen, već sadrži brojne sekcije iz različitih oblasti - Muzika, Film & Televizija, Kompjuteri, Igrice. Upoznajte nove ljude sličnih interesovanja i zajedno sa njima diskutujte na brojne dostupne teme koji svakim danom ima sve više i više. Pravila našeg foruma odnose se samo na prijatno i ljubazno i toleranciju. A Vaš rad i ideje na našem forumu su uvek dobrodošle izajedno ih možemo uspešno realizovati. Putujte oko sveta sa nama slobodno uz "Around the World" forum!
Smile Vaš Staff team.

https://around-the-world.forumotion.net

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum