Around The World
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Around The World

Got a secret! Can you keep it? Swear this one you'll save.Better lock it, in your pocket taking this one to the grave. If I show you then I know you won't tell what I said 'cause two can keep a secret If one of them is dead.

You are not connected. Please login or register

Charlie and the Chocolate Factory

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Charlie and the Chocolate Factory Empty Charlie and the Chocolate Factory Tue Jun 22, 2010 5:50 pm

The world is mine*

The world is mine*
Admin

Čarli Baket dolazi iz siromašne porodice i veći deo svog vremena provodi sanjajući o čokoladi, koju obožava, ali ne može da je priušti sebi. Stvari se menjaju kada Vili Vonka, direktor velike i popularne fabrike čokolade, otvori takmičenje: pet zlatnih karata sakriveno je u čokoladicama i poslato širom zemlje. Dečaci i devojčice koji budu pronašli karte ići će na turneju zahvaljujući Vonkinoj fabrici čokolade, te pri tom doživeti i poseban vizuelni utisak. Čarli je čudom našao tiket i zajedno s ostalima krenuo na put. Tura s fabrikom pretvorila se u nešto više od nekoliko iznenađenja.

Charlie and the Chocolate Factory Catcf

Sta mislite o ovom filmu ? Da li ste ga gledali?

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum