Around The World
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Around The World

Got a secret! Can you keep it? Swear this one you'll save.Better lock it, in your pocket taking this one to the grave. If I show you then I know you won't tell what I said 'cause two can keep a secret If one of them is dead.

You are not connected. Please login or register

Frasier

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Frasier Empty Frasier Wed Jun 23, 2010 3:18 pm

*Amadeus*

*Amadeus*
Admin

Frasier je popularni američki televizijski sitcom u kome je Kelsey Grammer reprizirao ulogu psihijatra dr.
Frasier Frasier_Logo

Frasiera Cranea iz prethodne TV-serije Cheers, završene nekoliko mjeseci ranije. David Hyde Pierce, John Mahoney, Jane Leeves i Peri Gilpin su uz njega bili stalna glumačka postava.
Seriju su stvorili i producirali David Angell, Peter Case i David Lee (kao Grub Street Productions) zajedno s Paramount Television. Ista trojka je takođe napisala i producirala Cheers i stvorila Wings.
Serija se emitirala na NBC-u jedanaest sezona, od 16.9.1993. do 13.5.2004, postavši jednim od popularnih i od kritike hvaljenih TV-programa. Serija je osvojila rekordnih 39 nagrada Emmy za vrijeme emitovanja.
Frasier se na prostoru bivše Jugoslavije emitirao na programu hrrt-a, beogradske TV-stanice Studio B, Radio-televiziji Republike Srpske i RT Vojvodine.

https://around-the-world.forumotion.net

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum